Tiedote Osuuspankin asiakkaille jotka maksavat kausipelimaksua useammassa erässä.

Osuuspankin järjestelmä ei toimi Nexgolfin kanssa yhteen oikealla tavalla.

Osuuspankin viitepalvelussa on havaittu ongelma, joka vaikuttaa viitesuoritusten kirjautumiseen NexGolfiin. Mikäli lasku on maksettu useassa erässä samaa viitenumeroa käyttäen, antaa OP:n arkistointijärjestelmä näille viitesuorituksille saman arkistointitunnuksen, jolloin ensimmäisen suorituksen jälkeiset suoritukset eivät näy NexGolfissa. Muilla pankeilla arkistointitunnus on viitesuorituksen yksilöivä tieto, mutta OP:lla näin ei ole.

Nämä viitesuoritukset eivät siis kirjaudu automaattisesti NexGolfiin, vaan ne on kirjattava käsin.

Kirjautumisongelman vuoksi pyydämme Osuuspankin asiakkaita ystävällisesti ilmoittamaan maksuerien maksupäivät ja summat sähköpostiin, caddie@kymengolf.fi. Näin pystymme pitämään maksutilanteen ajantasalla. Pyyntö koskee ainoastaan Osuuspankin asiakkaita, jotka maksavat kausipelimaksua useammassa erässä. Pahoittelemme vaivaa, joka aiheutuu meistä riippumattomista syistä.

Kirjoittaja: kymengolf

Kategoriassa Etusivu